  • Data: 2021-12-15 10:42:46
    Temat: Re: Poszukiwanie rodziny
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.12.2021 o 10:22, Monika Głowacka pisze:
    > Jakie możliwości ma wychowanek domu dziecka co ukończył 18 lat i chce
    > odnaleźć swoich rodziców lub jedno z rodziców.
    > Nawet ma dane rodziców: imię i nazwisko, nr PESEL i ostatni adres.
    > Pod ostatnim adresem są nowi lokatorzy nic nie słyszeli o takiej osobie.

    Jeśli ma PESEL, to ma datę urodzenia. Przeszukał bym listy osób, które
    od czasu do czasu wyciekały w rożnych okolicznościach czy to od
    operatorów, czy to z banków lub innych firm. Potem portale
    społecznościowe. Starsze osoby w wieku jego potencjalnych rodziców
    mieszkające w okolicy ustalonego miejsca dawnego zamieszkania.

    Jeśli to nie pomoże może pisać do Centralnej Ewidencji Ludności podając
    powód, że chce odnaleźć rodzinę. Ja bym od razu szukał jeszcze
    rodzeństwa. Czyli niemieniu i nazwisku ojca i matki. Tylko po PESEL
    rodziców, ale osób o tym samym imieniu ojca i matki

    --
    Robert Tomasik