  • 11. Data: 2007-08-11 12:42:30
    Temat: Re: Poszukiwanie ojca
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 11 sierpnia 2007 13:40
    (autor GrzegorzG
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f9k7hh$2du$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Nie mundrz sie. To, ze dostaje spazmow nie znaaczy, ze jakkolwiek odbija
    > sie to na corce :>

    Jak nie? Myślisz, że jak ma tak ciężkie problemy psychiczne, to one wobec
    córki się nie ujawniają? Nawet jeśli w danym momencie córka sprawia
    wrażenie obojętnej, to na pewno się to na niej jakoś negatywnie odbije.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl

  • 12. Data: 2007-08-11 16:46:49
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "przempo" <fałszywy.adres@email.xl> napisał w wiadomości

    > weź mi nie wmawiaj , że 28 lat temu były juz jednorazowe zapalniczki

    Jak to nie, jak tak!
    Nawet powszechne byly punkty, w ktorych za niewielka oplata mozna bylo taka,
    poprzez wstawienie zaworka, zamienic na wielorazowa!!!!!
    Pozostala tylko kwestia utrudnionego zakladania kamienia "od góry" :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2007-08-11 19:50:11
    Od: "przempo" <fałszywy.adres@email.xl>

    SDD waląc w klawisze jednym palcem napisał/a:
> [...]
    > taka, poprzez wstawienie zaworka, zamienic na wielorazowa!!!!!
    > Pozostala tylko kwestia utrudnionego zakladania kamienia "od góry" :)

    kurna zapomniałem o tym :D
    hehe nawet mam jedną taka - we Wrocławiu (wiadomo miasto wojewódzkie)
    wstawiali zaworek a napełniało się igłą przebijając taką gumke :-)

  • 14. Data: 2007-08-11 22:50:37
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Mrqs" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Moze ktos mi powie od czego najlepiej zaczac poszukiwania ojca,
    ktory
    > wyszedl z domu 28 lat temu. Nie bylo to "wyjscie po zapalki", wtedy
    nikt go
    > nie szukal.

    Najlepiej przez Centralne Biuro Adresowe Ministerstwa Spraw
    Wewnętrznych, ul. Kazimierzowska 60, 02-543 Warszawa. Więcej info:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Centralne_Biuro_Adresow
    http://animatek.w.interia.pl/miejsce.html

    Informacji, jak sporządzić wniosek, może udzielić wydział spraw
    obywatelskich w każdym urzędzie gminy.

    Pzdr

    --
    wa

  • 15. Data: 2007-08-12 05:53:47
    Od: opix <o...@c...nl>

    Jacek_P wrote:

    > Jezeli wywedrowal w roku 1978 to mogl jeszcze nie miec PESEL-a.
    > Pamietam z tamtych lat wywieszki w urzedach, aby zglaszac sie
    > do rejestracji PESEL-a i wpisu do DO.

    PESEL juz miał ustalony-mógł tylko miec nie wpisany w sokument alewe
    wszelkich rejestrach wędrował bezwiednie
    --
    ===opix===

  • 16. Data: 2007-08-12 05:57:34
    Od: opix <o...@c...nl>

    Mrqs wrote:

> [...]
    >
    > Moze ktos mi powie od czego najlepiej zaczac poszukiwania ojca, ktory
    > wyszedl z domu 28 lat temu. Nie bylo to "wyjscie po zapalki", wtedy nikt

    jęzeli tój ojciec nie przekroczył wieku lat 55 to winien istniec we wpisach
    ewidencyjnych wojskowych komend uzupełnień -takich komend jest
    kilkanascie -trzeba się zwrócić z pismem do komendanta owej komendy o
    informacje czy taki człowiek istnieje w ich spisie podając powód-zawezi ci
    to pole do poszukiwań -obowiązek meldunkowy jest ściśle zwiazany z systemem
    ewidencji wojskowej bez wzgledu na stan zdrowia rezerwisty
    --
    ===opix===