  • 1. Data: 2007-08-10 16:43:30
    Temat: € 1 000 000 nagrody za pomoc !
    Od: "Stary kawaler Jarek K. " <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Muszę zebrać w formie darowizn, datków kwotę 1 miliona euro, która będzie
    stanowiła nagrodę, dla osoby, bądź, co bardziej prawdopodobne grupy osób,
    które pomogą mi założyć partię polityczną i osiągnąć pewien z góry założony cel.

    Chciałbym, abyście podpowiedzieli mi, jak mam to zrobić używając do tego
    dostępnych środków prawnych. Potrzebuję między innymi informacji dotyczących:

    1. kto i na jakich zasadach może założyć OPP ?

    2. czy kwota 1% podatku jest liczona od kwoty należnej fiskusowi (1/100
    należnego podatku), czy jest to 1% podstawy np. I progu podatkowego, czyli 1/19% ?

    3. jaka jest procedura, koszty itp. założenia OPP ?

    4. czy, aby założyć OPP najpierw trzeba założyć zwykłą fundację (tak
    stwierdził pewien prawnik na forum) ?

    5. jaka jest procedura założenia fundacji, oraz koszty jej założenia ?

    6. co jest potrzebne do dokonania zwykłej zbiórki publicznej przez osobę
    fizyczną i, czy jest to w ogóle dopuszczalne przez obowiązujące w naszym
    państwie demokratyczne prawo ( jeżeli nie, to, jak to ominąć)?

    7. kto mogłby mi w tej zbórce pomoc (jakie organizacje, osoby fizyczne) ?

    8. jak zakłada się partię polityczną, co musi zawierać status, jak
    wygląda rejestracja, jakie są tego formalności, koszty ?

    9. inne pytania, które powinienem zadać, które zapomniałem, a, które przyszły
    Wam do głowy.

    Jak mam to zrobić ?

    --
    -&#9658; STOP przestępczości zorganizowanej ! &#9668;-

    nie kradnie </a>
    336.html"
    target="_blank"> Kaczyński vs Lipiński </a>
    nie jest przestępcą</a>
    przyszłym kandydatem PiS na prezydenta RP</a>
    tml"
    target="_blank">Rydzyk sługa boży. </a>
    oblicze gdańskiego wymiaru sprawiedliwości... </a>

    Kasując wątki na forum "Agora" łamie konstytucyjne prawo obywateli do wypowiedzi:

    Art. 54. Konstytucji RP
    1. Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i
    rozpowszechniania informacji.

  • 2. Data: 2007-08-10 23:52:00
    Temat: Re: &#8364; 1 000 000 nagrody za pomoc !
    Od: "Bzyko" <m...@o...pl>

    > 8. jak zakłada się partię polityczną, co musi zawierać status, jak
    > wygląda rejestracja, jakie są tego formalności, koszty ?

    > Jak mam to zrobić ?

    Jak nie umiesz samemu zebrac tak prostych i ogolnie dostepnych informacji
    lepiej nie bierz sie za zakladanie czgokolwiek
    Mamy juz w tym kraju dosc takich politykierow amatorow-samo(nie?)ukow

    pzdr

  • 3. Data: 2007-08-11 00:33:14
    Od: opix <o...@c...nl>

    Stary kawaler Jarek K. wrote:

> [...]
    > wygląda rejestracja, jakie są tego formalności, koszty ?
    >
    > 9. inne pytania, które powinienem zadać, które zapomniałem, a, które

    zacznij od czapki -bo na głupka już wyglądasz więc masz talent polityczny
    --
    ===opix===

  • 4. Data: 2007-08-11 20:27:18
    Od: "Stary kawaler Jarek K. " <s...@W...gazeta.pl>

    Skoro jesteście tacy mądrzy katoliccy
    parafianie </a> (pkt.2) "Bzyko" i "opix", którzy daliście "Rydzykowi, Kaczorom
    & Co" władzę, a wcześniej im poprzednikom, to sami załużcie partię i zróbcie
    porządek w kraju, zamiast skamleć na forum.

    Ja nie posiadam nic i nie znam się na tym, ale osiągnę to, co chcę, a Wy dalej
    będzie jęczeć na forum.

    Nieudaczniki ! </a>

  • 5. Data: 2007-08-11 22:22:38
    Od: "Bzyko" <m...@o...pl>

    "załuż" to sobie gacie Roman :P trzeba byla sie uczyc w szkole a nie na
    starosc, pewne braki sa nie do nadrobienia :D

  • 6. Data: 2007-08-12 08:22:31
    Od: "Stary kawaler Jarek K. " <s...@W...gazeta.pl>

    Bzyko <m...@o...pl> napisał(a):

    > "załuż" to sobie gacie Roman :P trzeba byla sie uczyc w szkole a nie na
    > starosc, pewne braki sa nie do nadrobienia :D

    Do końca życia będziesz NIKIM katolicki...
    target="_blank">parafianinie </a> (pkt.2).

    Jedyne co w swoim życiu osiągniesz, to kolejny wpis na forum, który będzie
    przejawem Twojej frustracji na sytuację społeczno-polityczną spowodowaną Twoją
    wcześniejszą głupotą, jaką był wybór morlanych qrew na funkcjonariuszy
    państwowych.

    Rzygać mi się chce, nie tylko na widok takich, jak Ty, ale nawet na samą myśl
    o takich, jak prymitywach Ty.