eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPoświadczenie własnoręczności podpisu na wekslu in blanco przez notariusza? › Re: Poświadczenie własnoręczności podpisu na wekslu in blanco przez notariusza?
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poświadczenie własnoręczności podpisu na wekslu in blanco przez
    notariusza?
    Date: Fri, 19 Feb 2010 00:59:58 +0100

    news:hlkjje$b3q$2@news.onet.pl...

    > Niespecjalnie, skoro się mówi "...na wekslu lub przedłużku"

    Za bardzo uprościłem. Oczywiście przedłużek, to nie weksel. Chodziło mi o
    to, że zapis na przedłużku ma to samo znaczenie, co złożonym na wekslu.
    Przedłużek po prostu zwiększa fizycznej powierzchnię wekslu, ale sam w
    sobie Osobnym dokumentem nie jest, więc składane na nim podpisy nie mają
    odmiennego znaczenia od składanych na wekslu.