  • Data: 2016-11-21 18:22:15
    Temat: Re: Poświadczenie nieprawdy w kredycie...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    >http://www.tvn24.pl/lodz-bedzie-walczyc-o-expo-bez-
    zdanowskiej,693631,s.html
    >Czy ja dobrze zrozumiałem drugi zarzut: Hanna Z. złożyła nieprawdziwe
    >oświadczenie, że zapłaciła Włodzimierzowi G. części ceny w kwocie
    >150k jako wkład własny, ale de facto nie zapłaciła.
    >Skąd bank o tym się dowiedział?
    >Co to bankowi przeszkadzało, skoro (zakładam), że kredyt był spłacany
    >czy po prostu zadziałała sprężyna polityczna?

    Gdzies tam pojawia sie kwestia nieujawnionego zadluzenia
    kredytobiorcy - kredyt 350 tys na zakup dzialki wartej 500 bank
    chetnie da, ale jak kredytobiorca ma dodatkowe dlugi, to i ocena
    ryzyka inna.

    No i kwestia narazenia banku w okresie przejsciowym - np bank
    przelewa, pani Hanna ginie w wypadku, sprzedajacy mowi ze kwota nie
    wplynela w calosci, przeniesienia wlasnosci nie ma ...

    >Jaka jest konsekwencja - wypowiedzenie umowy kredytu? Bo rozumiem,
    >jak jest spłacany to co bankowi to przeszkadza? Wypowiedzenie to też
    >problem i strata dla banku.

    Jak pani prezydent straci stanowisko i przestanie splacac, to tez
    bedzie strata :-)

    J.