  • 1. Data: 2002-04-29 14:07:22
    Temat: Postraszyc chuliganow...
    Od: <b...@p...onet.pl>

    Okolica, w ktorej mieszkaja moi rodzice - starzy ludzie - nie nalezy do
    najbezpieczniejszych. Bez przerwy wlocza sie tam malo- i pelnoletni dranie,
    ktorzy zaczepiaja spokojnych ludzi, szydza, groza im pobiciem. smiercia.
    Wielokrotnie roznych ludzi poturbowano (w tym mnie). Nie polala sie krew, ale
    fakt jest faktem, ze chuliganom nalezy sie nauczka.
    Jak skopac im tylek, zeby nauczyli sie szacunku dla bezbronnych, starych ludzi?
    Nie wierze w policje, ani jej moc odstraszania.
    Czy skontaktowac sie z jakas firma ochraniarska, zeby potarmosila osilkow?
    Jakie sa legalne badz polegalne formy uspokojenia co bardziej krewkich drani?

    Bardzo prosze o rzetelne porady na priva.
    Pozdrawiam
    Burt2
    b...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-04-29 16:01:24
    Temat: Re: Postraszyc chuliganow...
    Od: "WIDZI" <w...@i...net.pl>

> [...]
    > Czy skontaktowac sie z jakas firma ochraniarska, zeby potarmosila osilkow?
    > Jakie sa legalne badz polegalne formy uspokojenia co bardziej krewkich

    Ciezka sprawa nawet jakbys ich spral to by odnioslo odwrotny skutek.
    Ja proponuje jesli jest zgloscic to strazy miejskiej moze zwieksza liczbe
    patroli.
    W mojej okolicy nie jest zle a bylo.
    Mieszkam w bardzo duzym budynku. Administracja wprowadzila monitoring z
    kamerami elektroniczne domofony oraz firme ochroniarska. Jeden ochroniarz
    pilnuje budynku + patrole z tejze firmy.
    Jest takze duzo patroli strazy miejskiej oraz policji i strazy granicznej.
    Te trzy sluzby wspolpracuja miedzy soba.
    Moze nie jest idealnie ale ja uwazam ze sie poprawilo i to znacznie.
    Jednym z sukcesow tego monitoringu jest zatrzymanie ludzi ktorzy z bronia
    uprowadzili mieszkanca z domu (typa spod ciemnej gwiazdy). Klatki po
    malowaniu nie sa juz bazgrane przez malolatow oraz skonczyly sie pozary
    wind.

  • 3. Data: 2002-04-29 22:40:18
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    b...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > Wielokrotnie roznych ludzi poturbowano (w tym mnie). Nie polala sie krew, ale
    > fakt jest faktem, ze chuliganom nalezy sie nauczka.

    [.....]

    A nie ma tam czegoś takiego jak PREWENCJA POLICJI?
    Napisz pismo i zanieś tam...Kopię zachowaj dla siebie.

    Kaja

  • 4. Data: 2002-04-29 23:40:36
    Temat: Odp: Postraszyc chuliganow...
    Od: "plonker" <p...@o...pl>

    > groza im pobiciem. smiercia.

    Nie jestem prawnikiem, ale na chłopski rozum - jesli ktoś komuś
    oficjalnie grozi ze go może zabije bądź pobije to mozna to chyba
    gdzies zglosić? Może jest jakaś szansa by ci niedoszli "zabojcy"
    udali sie na kilka godzin do pobliskiego komisariatu w celu
    złożenia wyjaśnień? :-)))

    B.T.W:Znalem kilka takich osob, ktore co jakis czas wyjezdzaja
    sobie na miasto "rozerwać sie" (czyli pobic kogos za nic - dla
    sportu).

    pozdrowka