  • 1. Data: 2002-04-29 13:54:31
    Temat: Czas postępowania nakazowego
    Od: <k...@e...pl>

    Czy ktoś wie ile czasu trwa w I Wydziale Cywilnym w W-wie (lub ogólnie w W-wie)
    postępowanie nakazowe w celu wydania nakazu zapłaty weksla własnego zupełnego,
    płatniczego ?
    Wynajmowałem mieszkanie i najemczyni za ostatni okres zapłaciła mi wekslem
    własnym bez protestu. Niestety w dniu płatności odmówiła zapłaty - fakt ten
    nawet odnotowała i podpisała na wekslu.
    Złożyłem pozew do sądu o wydanie nakazu zapłaty, gdyż Pani w ogóle nie poczuwa
    się do tego. Poza Warszawą jest to dość szybkie, ale jak jest w Warszawie ?

  • 2. Data: 2002-04-29 21:20:03
    Temat: Re: Czas postępowania nakazowego
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś wie ile czasu trwa w I Wydziale Cywilnym w W-wie (lub ogólnie w W-
    wie)
    > postępowanie nakazowe

    Ostatnio dostałem nakaz, gdzie pozew (opłacony znakami sądowymi) złożyłem 7
    miesięcy temu.
    Rada: unikać stołecznych sądów. Trzeba było wpisać inne miejsce płatności
    weksla - np. Biała Podlaska - SR wydaje nakaz w 3 dni (słownie: trzy dni).

    Pzdr