eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPostepowanie w sprawie uzyskania odszkodowania komunikacyjnego › Re: Postepowanie w sprawie uzyskania odszkodowania komunikacyjnego
    From: Jacek_P <Z...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Postepowanie w sprawie uzyskania odszkodowania komunikacyjnego
    Date: Fri, 11 Apr 2008 19:52:55 +0000 (UTC)

    Glexu <g...@o...pl> napisal:
    > Niestety, nie mam wykupionego OC na własne auto :(

    No to masz pecha i nic nie zrobisz do czasu zakonczenia
    postepowania. Twoje wystapienie do ubezpieczyciela, obojetne
    czy tramwaju, czy opla, zostanie zastopowane.

    Wariant alternatywny, o ile masz kase: wez rzeczoznawce PZMot
    na rachunek, aby zidentyfikowal i wycenil Twoje straty w sposob
    nieobalalny przez TU. Nastepnie udaj sie do autoryzowanego
    serwisu, ktory na podstawie oceny rzeczoznawcy przeprowadzi
    remont. Po zakonczeniu postepowania wystepujesz do TU sprawcy
    z zadaniem zwrotu kosztow: rzeczoznawcy, remontu, utraty wartosci
    samochodu i - tu nie jestem pewny - odsetek za okres, ktory
    uplynal od poniesienia wydatkow. Mozesz tez, o ile miales samochod
    jako ST w DG, wziac auto zastepcze. TU tez bedzie musialo Ci za to
    zwrocic :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek