    From: spp <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Postępowanie spadkowe
    Date: Fri, 10 Sep 2010 22:24:46 +0200

    W dniu 2010-09-10 21:13, Robert Tomasik pisze:

    > Nie przychodzi mi do głowy żaden powód takiego automatyzmu. Wszak co do
    > zasady tych spadkobierców może być więcej niż jeden.

    No właśnie, a dzisiaj, w dwa miesiące po złożeniu takiego oświadczenia
    otrzymałem z sądu informację, że na mój wniosek toczy się postępowanie
    przy udziale (wolne miejsce) przejęcie spadku po (dane zmarłego) ... no
    i nie wiem jakie postępowanie bo brakuje pewnie kilku zdań.
    Zostałem wezwany do złożenia kilku oświadczeń (w szczególności czy
    został sporządzony spis masy spadkowej bo jak nie to zrobią to na mój
    koszt), załatwienia pełnomocnictw i wskazania adresów do doręczeń - z
    naciskiem na spadkobierców zamieszkałych za granicą.
    No i do wyjaśnienia kim są dla zmarłego wymienieni spadkobiercy ustawowi.

    Dziwne to jakieś dla mnie. :(

    --
    sp