  • Data: 2004-03-26 15:17:27
    Temat: Re: Postepowanie o pobiciu. Pilne!
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "szerszen" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:c40of2$oui$1@opal.futuro.pl...

    > Użytkownik "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> napisał w wiadomości
    >
    > widze ze tez nie do konca dokladnie przeczytales, chodzilo o odstapienie
    od
    > oskarzenia cywilnego o odszkodowanie, czyli o nie zakladanie drugiej
    sprawy

    Jeszcze raz sorki dla Ciebie, kolega sie dorwal do mojego kompa, a on
    wlasnie ma w sobie wiecej szybkosci niz precyzji:-)

    W tej sprawie w mojej ocenie koles chce szybko wyrwac kase, wiec gdzie mu
    tam sprawa cywilna. Predzej przylaczy sie z roszczeniem do karnej. I tak
    wszystko zalezy od tego, co sie w tej karnej dzieje...

    --
    pozdrawiam:-) Marek