  • 1. Data: 2011-09-25 04:55:39
    Temat: Postanowienie Sadu na przekrecone nazwisko
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    1. Czy jest ważne?, a tym samym czy ważny jest termin na złożenie zażalenia?

    2. Co należy rozumieć pod sformułowaniem 'znaczny kapitał w papierach
    wartościowych' ; jak mogę grzecznie zapytać sąd skąd posiada taką wiedzę
    [aktualnie posiadam od jakiegoś czasu ok. 11 tys. PLN akcjach]

    fc

  • 2. Data: 2011-09-25 10:31:02
    Temat: Re: Postanowienie Sadu na przekrecone nazwisko
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Barbara" <b...@i...com.pl> napisał w wiadomości
    > 1. Czy jest ważne?, a tym samym czy ważny jest termin na złożenie
    > zażalenia?

    Jest ważne, tylko wadliwe. Wniosek do sądu o sprostowanie.

    > 2. Co należy rozumieć pod sformułowaniem 'znaczny kapitał w papierach
    > wartościowych' ; jak mogę grzecznie zapytać sąd skąd posiada taką wiedzę
    > [aktualnie posiadam od jakiegoś czasu ok. 11 tys. PLN akcjach]

    Wykałdni wyroku czy postanowienia moze dokonać tylko sąd. Zapytaj ich, co
    to znaczy.

  • 3. Data: 2011-09-25 17:15:29
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Osobiście uważam takie działnie sądu za celowe działanie sądu w celu
    pszedłużenia sprawy.

    > Jest ważne, tylko wadliwe. Wniosek do sądu o sprostowanie.
    Myślę, bez podstawy prawnej, że istotne jest
    czy nazwisko w dokumencie pszekręcono zawsze, czy tylko 1 raz na 5 .

    http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

  • 4. Data: 2011-09-25 17:19:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stokrotka" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Osobiście uważam takie działnie sądu za celowe działanie sądu w celu
    > pszedłużenia sprawy.

    > Myślę, bez podstawy prawnej, że istotne jest
    > czy nazwisko w dokumencie pszekręcono zawsze, czy tylko 1 raz na 5 .

    Nie, istotnym jest kto faktycznie był stroną postępowania. Bo gdyby tu
    zachodziła wątpliwość, to wyrok byłby do obalenia. Ale jeśli nei zachodzi
    wątpliwośc, a tylko obełdnie wpisano nazwisko, to jest to błąd wymagający
    sprostowania.

  • 5. Data: 2011-09-25 21:26:42
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

> [...]
    > Myślę, bez podstawy prawnej, że istotne jest
    > czy nazwisko w dokumencie pszekręcono zawsze, czy tylko 1 raz na 5 .
    =============

    moje nazwisko jest dość często mylone z nazwiskiem innej znanej rodziny.
    zmiana 2 liter - i mamy całkiem inną osobę.

[...]
    ===========

    zatem wystąpię o sprostowanie.
    a Postanowienie dot. odmowy Sądu przyznania z urzędu pełnomocnika.
    Pełnomocnik jest mi potrzebny nie do samej sprawy, ale do załatwienia za mnie
    istotnej formalności - a mianowicie wystawienie zgody na dostęp via Internet do
    akt.
    Odpowiedni wniosek wypełniłam, wysłałam przez sieć, po czym okazało się, że aby
    to zaczęło działać muszę stawić się w sądzie osobiście - bo dopiero wtedy
    uzyskam hasło do takiego konta.
    P a r a n o ja -
    Zatem - wystąpiłam ustanowienie pełnomocnika, jako ze już w ogóle nie wychodzę
    poza drzwi mieszkania, mimo że stoję na własnych nogach. Dołączyłam Orzeczenie o
    niepełnosprawności w stopniu znacznym + stosowne świadectwa lekarskie o
    aktualnym stanie zdrowia no i- oczywiście - zaświadczenie o dochodach, które są
    bardziej niż skromne - emerytura 926/m-c netto.

    Co jeszcze mogę zrobić?
    Stąd tez tak bardzo wkurzyła mnie ta odmowa i rzekome znaczne kapitały w
    papierach wartościowych.

    Czekam na dalszą pomoc i podpowiedzi, czy aby nie istnieje inny sposób na
    załatwienie tego problemu.
    z góry dziękuję
    fc

  • 6. Data: 2011-09-26 19:32:58
    Od: "_ąćęłńóśźż" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Gdzie taka nowoczesność obowiązuje?

    -----

  • 7. Data: 2011-09-26 21:02:03
    Od: "Barbara" <b...@i...com.pl>

    Użytkownik "_ąćęłńóśźż" napisał w wiadomości grup

    Gdzie taka nowoczesność obowiązuje?
    =================

    miasto Wrocław - ale chyba nie tylko...
    fc

    -----

  • 8. Data: 2011-09-26 21:46:32
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-26 21:32, _ąćęłńóśźż pisze:
    > Gdzie taka nowoczesność obowiązuje?
    >

    > -----
    > aby to zaczęło działać muszę stawić się w sądzie osobiście - bo dopiero wtedy
    > uzyskam hasło do takiego konta.

    Nie ma jakichś udogodnień dla niepełnosprawnych i ktoś z sądu nie byłby
    w stanie przyjechać do tej osoby?

    --
    animka

    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci