  • 1. Data: 2005-04-28 05:36:58
    Temat: Posrednicwo a wplaty
    Od: "wolga" <a...@n...pl>

    Witam ,
    mam pytanko , prowadze D.G. w zakresie posrednictwa finansowego
    (przyjmowanie wplat) , wiekszosc (95%) wplat realizuje za posrednictwem
    banku w ktorym posiadam konto osobiste , natomiast pozostale z uwagi na fakt
    ze moge je wplacic bez prowizji w kasie banku uiszczam tam . Moze ktos z
    Panstwa potrafi mi udzielic informacji czy tego typu operacje sa zgodne z
    naszym prawem , i moga byc tak realizowane .
    Pozdrawiam ,
    wolga

  • 2. Data: 2005-04-28 06:30:19
    Temat: Re: Posrednicwo a wplaty
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 28 Apr 2005 07:36:58 +0200, wolga naskrobał(a):

> [...]
    > Panstwa potrafi mi udzielic informacji czy tego typu operacje sa zgodne z
    > naszym prawem , i moga byc tak realizowane .

    pytanie raczej od strony prawa podatkowego wiec pl.soc.prawo.podatki.
    Natomiast jeżeli DG jednosobowa na wpis do ewidencji to teoretycznie możesz
    używać swojego konta jako osoby fizycznej.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2005-04-28 07:03:11
    Od: "wolga" <a...@n...pl>

    Użytkownik "wolga" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Panstwa potrafi mi udzielic informacji czy tego typu operacje sa zgodne z
    > naszym prawem , i moga byc tak realizowane .

    sorki ,ale to jest konto firmowe , natomiast problem dotyczy faktu
    dokonywanie niektorych wplat besposrednio w banku na konto beneficjenta
    wskazanego przez osobe wpalcajaca u mnie w punkcie , nie chodzi mi o forme
    rozliczenia z U.S. , tylko o w/w fakt wplaty .