  • 11. Data: 2008-03-21 06:27:56
    Temat: Re: Porysowane auto - domyslam sie kto
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > A dowody? Świadkowie?
    >
    > Kamerę zainstaluj w samochodzie - inaczej masz problem.

    Mały OT - jak można zainstalować kamerę w samochodzie tak aby nie była
    widoczna? Przypuszczam, że jak będzie widoczna to ktoś się może
    połakomić. :-)
    Czy nagranie z takiej kamery może być później dowodem?

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 12. Data: 2008-03-21 10:21:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tapatik napisał(a):

    > Mały OT - jak można zainstalować kamerę w samochodzie tak aby nie była
    > widoczna? Przypuszczam, że jak będzie widoczna to ktoś się może
    > połakomić. :-)

    Wstawiasz małą a dynks do nagrywania chowasz np. pod siedzeniem.

    > Czy nagranie z takiej kamery może być później dowodem?

    Jak z każdej kamery.

  • 13. Data: 2008-03-21 10:46:26
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Fri, 21 Mar 2008 07:27:56 +0100, Tapatik napisal/napisala:

> [...]
    > połakomić. :-)
    > Czy nagranie z takiej kamery może być później dowodem?

    Sa male kamerki, ktorych nie sposob zobaczyc :) Do samochodu strikte nie ma,
    musialbys instalacje w bagazniku poczynic i zaopatrzyc sie w laptopa z USB.
    Wlasnie badam ten temat ale tanie toto nie jest :)

    Ja z kolei chce nagrywac podczas jazdy zachowania kierowcow. Glowny nacisk
    stawiam na nagrywanie rozmawiajacych przez komorki bez zestawow...

    --
    * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
    GG: 70701

  • 14. Data: 2008-03-21 11:14:25
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Papik pisze:

    > Ja z kolei chce nagrywac podczas jazdy zachowania kierowcow. Glowny nacisk
    > stawiam na nagrywanie rozmawiajacych przez komorki bez zestawow...

    ORMO ? :>

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 15. Data: 2008-03-21 11:32:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Sebcio napisał(a):

    > ORMO ? :>

    Albo ktoś, kto mało nie zginął przez zagadanego debila/debilkę...

  • 16. Data: 2008-03-21 12:16:50
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Sebcio pisze:

    > ORMO ? :>

    Od razu ORMO. Może handluje takimi zestawami. Mniejsza o motywację, jak
    będzie mniej cymbałów narażających innych uczestników ruchu to lepiej.
    Choć akurat na przykład palenie w czasie jazdy uważam, za o wiele
    większe zagrożenie.

  • 17. Data: 2008-03-21 19:42:30
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > będzie mniej cymbałów narażających innych uczestników ruchu to lepiej.
    > Choć akurat na przykład palenie w czasie jazdy uważam, za o wiele większe

    Bo chyba nie palisz :)
    Jakoś nie widzę zagrożenia zbytnio większego.
    Swoją drogą ktoś robił badania i wyszło że najgroźniejsze jest jedzenie bo
    kierowca patrzy żeby się nie uciapał.

    --
    PawełJ

  • 18. Data: 2008-03-21 21:17:05
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    pawelj pisze:

    > kierowca patrzy żeby się nie uciapał.

    Imho najgroźniejszy to za kierownicą jest seks oralny, przy
    założeniu, że stroną aktywną jest kobieta-kierowca.

    6008

  • 19. Data: 2008-03-21 21:48:19
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl>

    > Imho najgroźniejszy to za kierownicą jest seks oralny, przy założeniu, że
    > stroną aktywną jest kobieta-kierowca.

    A to grupa *.prawo czy *fantazje_erotyczne ?

    --
    pawełJ

  • 20. Data: 2008-03-21 22:06:18
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    pawelj pisze:

    > A to grupa *.prawo czy *fantazje_erotyczne ?

    A może pl.soc.kuchnia.fastfood ?

    6008