  • Data: 2014-08-03 11:47:52
    Temat: Re: Portal informacyjny, a Internet Explorer.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-08-02 22:56, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Innymi słowy stosujesz typowy trollerski chwyt, odpowiadasz
    > durnym adpersonanem na jakąkolwiek argumentację. Ot takie
    > "dojebać na bezczelnego" i w tak głupi sposób, żeby drugiej
    > stronie opadło wszystko i nie miała ochoty na dyskusję.
    > Coś jak "masz fiuta, jesteś gwałcicielem".

    Jak ty to samo robiłeś w dyskusji to jakoś ci to nie
    przeszkadzało a jak tobie to zrobiono to już się
    dzieciątko czuje pokrzywdzone ?

    > Wracając do meritum: na IE6-8 pisałem wtedy kiedy miałem
    > za to płacone. A to za co ja konkretnie mam teraz płacone
    > i co umiem jest nie na temat. Na początku dyskusji zdołałem
    > zauważyć, że obecnie *biznes* za to nie chce płacić, co dość
    > łatwo zweryfikuje każdy kto choć trochę w branży siedzi.

    Jasne. Wtedy automaty robiły kod pod IE8 to i ty "pisałeś"
    pod IE8.

    > Ty jak na razie zdążyłeś zabłysnąć jedynie zawistnym
    > adpersonanem, z kategorii jak wyżej.

    Ty zabłysnąłeś tym wcześniej, ja tylko powtarzam zachowania
    takiego praworządnego osobnika jak ty. I dziwie się że
    takie zachowanie tak cię boli. Czyżbyś chciał aby tak bolało
    twoich rozmówców.