  • Data: 2009-10-04 20:10:49
    Temat: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie sądzę. To zwykły łajdak.

    Powiedz to publicznie!
    Nie zapomnij o kaczorach oni tez cos zpewniali... i tez powiedz to
    publicznie!

    > Jest takie przysłowie o rozpoznawanie głupiego po śmiechu... słyszałeś
    > może?

    Uwielbiam sie smiac, moze to debilne ale naprawde... uwielbiam komedie,
    uwielbiam smiech.

    > Tak. Czegoś jeszcze nie rozumiesz?

    Jak umowa jest wazniejsza od czlowieka?

    > Dowie się z pozwu.\

    ooo juz sie bac czy jeszcze nie?

    > Ty jesteś niepełnosprawny umysłowo? Umowa określa warunki i obszar jej
    > działania, mają one oparcie w stanowionym prawie i to prawo określa
    > również zakres odpowiedzialności i możliwe sankcje. Ponadto zawieranie
    > umowy o pracę jest dobrowolne.

    Zadna umowa w kraju cywilizowanym nie moze zniewalac czlowieka! ZADNA!
    Choc Polska to kraj trzeciego siwata to jednak tez to obowiazuje bo polska
    jest w UE!

    > Wówczas przysługiwać jej będą prawem określone roszczenia.

    Aha, ale co z rachunakmi za media? Czy pracodawca bedzie je pokrywal?

    > Nieusprawiedliwiona nieobecnośc pracownika w pracy (np. w wyniku
    > porzucenia pracy lub nieuzasadnionego rozwiązania stosunku pracy przez
    > pracownika bez wypowiedzenia) może spowodować określone i wymierne szkody
    > u pracodawcy. Przykładowo księgowa nie wykonała przelewu na czas bo sobie
    > pojechała do Paryża i przebywała tam w dniach obowiązującej ją pracy, co
    > spowodowało wyegzekwowanieprzez kontrahenta kary umownej oraz utratę
    > kontraktu.
    > Proste czy za trudne?

    Za trudne, bo dalej nie rozumiem, nawet biorac twoj przyklad, to skoro mowoi
    pani ksiegowa : sluchaj zloty, nie mam mnie tego i tamtego i koniec, masz
    miesiac by znalesc zastepstwo - to nadal sadzisz, ze za to odpowie ksiegowa?
    Poza tym jak mniewam to pracodawca odpowiada za swoj biznes czy moze w
    Polsce sie zmienilo i pracownicy odpowiadaja za biznes wlasciciela? Jesli
    tak to jade zakladac biznesy w polsce:)))

    > Tego typu enuncjacje wyraźnie znamionują osobnika inteligentnego inaczej.

    No to widac musze by troche inaczej inteligetny od ciebie. Ale masz racje...

    > Tak mają kretyni.

    Tez masz racje

    > E, nieee, jesteś zwykłym tumanem

    No widzisz... sie zdenerwowales. Bo nie rozumiesz....