  • Data: 2009-10-04 15:14:01
    Temat: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:1G2ym.1187$y36.1044@newsfe03.ams2 pmlb <p...@d...com>
    pisze:

    > Dlaczwego? Wyjasnicie mi dlaczego pozucenie pracy jest niemadre?
    Po pierwsze dlatego, że to gówniarstwo - powazni ludzie umów dotrzymują.
    Poza tym może skutkować roszczeniem pracodawcy o naprawę wyrządzonych w ten
    sposób szkód.
    Sprawa w sądzie, odszkodowanie, koszty itd.
    Poza tym treść świadectwa pracy oraz rezygnacja z jego ew. okazywania
    również może rodzić mniej lub bardziej dolegliwe konsekwencje.

    PS. PoRZucenie, nie pożucenie się pisze (w 3 literówki w krótkim tekście nie
    wierzę)...

    --
    Jotte