  • Data: 2005-05-10 15:34:12
    Temat: Re: Pomyłka w cenie na www a możliwość zakupu po tej cenie
    Od: Norbert <w...@t...pl_WYTNIJ> szukaj wiadomości tego autora

    Norbert napisał(a):
    > witam,
    >
    > czy sklep internetowy (mający odpowiednik w rzeczywistym sklepie "na
    > ulicy") ma obowiązek sprzedać coś po cenie zamieszczonej na www, nawet
    > jeśli ta cena jest wynikiem pomyłki? np. monitor w cenie 3zł powiedzmy
    > (ewidentna pomyłka).

    no i sprawa miała dziś swoja część dalszą, posłuchajcie:

    Wchodzę, pytam, pan przynosi. Ładne pudełko a w środku karta wifi, obok
    kartka z wydrukowanym zamówieniem a na niej cena 1,32zł. Kładzie mi to i
    mówi, żebym poczekał na innego "operatora" transakcji. Przychodzi
    "operator" bierze kartę, chce wklepywać do kompa i spogląda na cenę..
    nic nie mówiąc wychodzi na zaplecze, po chwili wraca i bez dalszych
    wyjaśnień mówi, że koszt karty to 120zł. Ja mówię, że na www zamawiałem
    w innej cenie. On na to cieńkim głosikiem, że to była pomyłka bo ta
    karta jest warta 200zł i on nie wie skąd taki bład i przeprasza, że mnie
    wprowadzono w błąd. Zrezygnowałem.

    Pytanie:
    czy z takim wydrukowanym _u nich_ zamówieniem mógłbym się upierać przy
    cenie 1,32zł?