  • Data: 2005-09-19 08:30:45
    Temat: Re: Pomylka bankomatu
    Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc!

    Kira wrote:
    > Ja w sumie po marketach i innych takich sporadycznie latam,
    Akurat tu zadko mi sie zdarza, zeby nie oddali, bo u mnie krotka pilka :)
    Bardzije wkurza mnie to, ze w taich malych sklepach stale probuja w ten
    sposob grac :( - nie dosc, ze ceny wysokie, to jeszcze probuja
    dodatkowo skubac.

    > jak sie
    > machne to mi mowia, jak oni sie machna to ja im mowie, jak nie ma
    > wydac to odbieram jutro, jak mi paru zl brakuje to doplacam jutro
    > i tyle.
    Tez mam takie sklepy i tam akurat lubie kupowac :) Ale takie, gdzie nie
    probuja naciagnac, coraz rzadziej sie zdarzaja. Jednak najbardziej
    wkurza mnie, ze jak czlowiek grzecznie upomnie sie o swoje, to taka
    pani/pan jeszcze pyszczy, ze perzzeciez od te pare griszy nie zbiednieje
    (!!!)

    Pozdrawiam,
    robal.