    From: "lord" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomozecie????
    Date: Thu, 16 May 2002 08:29:51 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@dial1535.wroclaw.dialog.net.pl

    > niepokoi mnie jedna rzecz: czy w zwiazku z dochodzeniem moge spodziewac
    sie
    > jakiejs rewizji, ekspertyzy twardziela czy np.kontroli poczty
    elektronicznej
    > lub sledzenia moich krokow w sieci....?

    tak mozesz , dlatego najlepiej jak bys sie pozbyla z domu plyt z piratami ,
    moze byc rewizja ale co do sledzenia poczty elektronicznej to na bank nie ,
    chcocby ze wzgledu na brak specjalistow od tego , jest to za maly "kaliber "
    sprawy aby wykorzystywac specjalistow od sieci ktorych jest doslownie
    kilkunastu w polsce na uslugach policji

    bardzo dobra jest opcja z programami freeware ze wzgledu na to ze jest to
    legalne i idz w zaparte bo inaczej beda mieli kolejnego kozla ofiarnego

    co do przesluchan polcji odbywa sie to zawsze w jeden i ten sam sposob :
    1. wezwanie i pytania ogolne
    2. naleganie na to zeby sie przyznac do popelnienia przestepstwa
    3. mowienie jakie to bedzie zmniejszenie kary jezeli sie przyznasz i jak to
    duzo nie maja to dowodow
    4. czasami rewizja na chacie ale po takim czasie ju to nie ma sensu , ma ona
    sens gdy jestes zatrzymana i od razu jest robiona
    5. policja stwierdza ze maja swiadka ktory zeznal inaczej niz ty (wcale go
    nie majac lub wcale tak swiadek nie powiedzial)
    6. jezeli sie w dalszym ciagu nie przyznajesz beda wkurzeni i moga nawet
    grozic ale nieoficjalnie (spotkalem sie z tym)
    7. wezwanie do sadu w sprawie swiadka przeciwko osobie od ktorej kupilas cd
    (jezeli sie przyznasz ze kupilas piraty a nie freeware to nie dosc ze mozesz
    byc jako swiadek ale takze jako oskarzona)