    From: "lord" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomozecie????
    Date: Wed, 15 May 2002 02:02:01 +0200
    Sender: w...@p...onet.pl@dial591.wroclaw.dialog.net.pl

    wg polskiego prawa jezeli kupujesz piraty to jestes paserem jezeli
    sprzedajesz to jestes piratem . jestes w o tyle dobrej sytuacji ze
    powiedzialas na pierwszym przesluchaniu o tym ze nie kupowalas od osoby
    oskarzonej zadnych pirackich cd . jezeli chcesz wyjsc bez szwanku z calej
    sytuacji to ustalcie z gosciem od ktorego kupowalas piraty ze np. przesylal
    ci on cos legalnego. pamietaj ze policja(prokuratura) ma tylko twoje dane
    osobowe i to ze wplacalc kase na konto kolesia czyli w sumienie nie wie co
    on ci przesylal ze mu za to placiles. policja bedzie chciala od ciebie
    wyciagnac a raczej zmusic abys powiedziala ze kupowalas piraty ,jezeli
    jednak sie nie przyznasz do tego nigdy ci nie udowodnia ze kupilas pirata
    !!!!!! jednak jak sie przyznasz to na bank dostaniesz grzywne lub w max
    jest bodajze za paserstwo 5 lat!!!

    .