    From: "Grupy onet" <f...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pomocy, komornik wystawia na licytację mój samochód
    Date: Wed, 25 May 2005 08:27:12 +0200
    Sender: f...@p...onet.pl@195.136.73.254

    Użytkownik "Darek" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:d6vv4h$d2r$1@kujawiak.man.lodz.pl...
    > Piszę na tą grupę, ponieważ mam wielki problem.
    >
    > W 2003 roku kupiłem na kredyt samochód, zakup był dokonany poprzez komis
    > samochodowy. Otrzymałem razem z nim wszystkie papiery, fakturę itp.
    > W dowodzie rejestracyjnym nie było żadnej informacji o zastawie.
    >
    > Na samochodzie jest kredyt, który będę musiał spłacać przez najbliższe 4
    > lata i w tej sytuacji boję się, że nie będę miał samochodu, a nadal będę
    > musiał za niego płacić.
    >
    > Bardzo proszę o poradę, co mam w tej sytuacji zrobić, aby nie stracić
    > samochodu.
    >
    > Z góry dziękuję za pomoc,
> [...]

    Pewnie skoro masz na raty to masz AC i wkupiny udział własny
    Jeśli komornik go jeszcze nie zabrał to go rozwal tak
    zeby byl do kasacji
    Bank dostanie swoja kase a Ty wezmiesz sobie kredyt na nowy
    bedziesz do przodu w stosunku do tego jakby Ci komornik zabral auto
    ale troszke i tak stracisz.
    Pomysł moze nie najlepszy ale jak juz nie bedziesz mial wyboru lepsze to niz
    splacac kredyt za auto ktorego nie ma
    Grzes