  • Data: 2004-07-29 07:15:20
    Temat: Re: Pomocy! Jak wyegzekwować urlop od pracodawcy?
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    KrzysiekPP pisze:

    > Wrocmy do pierwszego postu :

    > ;-)

    Nie sluchaj glupot...

    Pracownik ma prawo decydowac jedynie o 4 dniach swego urlopu..
    reszta ma byc wypisana zgodnie z PLANEM URLOPOW..

    Jelsi maial planowany urlop, to jakies wazne przyczyny musza byc,
    go nie dac, ale JESLI pracownik juz aplacil sobie na ten termin np wczasy...
    tomoze sie doagac zwrotu kosztow..

    wgplanu pracownik ma miec w jednym kalalku iles tam (nie pamietam dokladnie
    ale chyba wlasnie 12 dni) w calosci.

    Poprostu trzeba sie dogadac..

    ja np sam jako pracodawca dogadalem sie z soba bezproblemow....
    a juz z moim pracodawca tooszke gorzej.. ale ja zgodny jestem..
    NAKAZAL nam wzaic urlop w sierpniu.. i juz..

    Ale "swoje" 4 dni zostawiam sobie na pnieprzewidziane okazje.

    Boguslaw