  • 1. Data: 2003-11-25 14:56:38
    Temat: Re: Pomagamy w ZUS
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Prava" <s...@i...com.pl> napisał
    w wiadomości news:bpvq73$pti$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Jeżeli potrzebujesz pomocy w sprawach zwiazanych z ZUSem a jednoczesnie
    > chcesz zaoszczędzic na opłatach na ZUS ok. 300 zł miesięcznie mozemy Ci
    > pomóc. Skontaktuj sie z nami k...@p...com.pl lub tel. 32/785
    > 06 56, 0501625147, 0501625048

    Tak się zastanawiam czy te 300 zł to opłata,
    a jeśli nie to na czym miałaby polegać ta
    oszczędność tych 300 zł?

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Rzeszów żąda dostępu do morza!."

  • 3. Data: 2003-11-25 15:09:56
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Andrzej_K. napisał:
    > Tak się zastanawiam czy te 300 zł to opłata,
    > a jeśli nie to na czym miałaby polegać ta
    > oszczędność tych 300 zł?

    poszukaj w archwium pl.biznes jak placic ZUS na poziomie 150 PLN/miesiecznie
    jest na to legalny sposob :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2003-11-25 15:18:51
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w
    wiadomości news:bpvrg4$la4$1@news.onet.pl

    > poszukaj w archwium pl.biznes jak placic ZUS na poziomie 150
    > PLN/miesiecznie jest na to legalny sposob :)

    Nie o to mi chodziło. Ja na ZUS'ie nie mam jak
    oszczędzać. Chodziło mi o to, że jeżeli to jest
    opłata lub jakaś prowizja to tamten post jest
    komercyjnym spamem reklamowym.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    Wykształcenie nie zastąpi zdrowego rozsądku.

  • 5. Data: 2003-11-27 07:26:42
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Jeżeli potrzebujesz pomocy w sprawach zwiazanych z ZUSem a jednoczesnie
    > chcesz zaoszczędzic na opłatach na ZUS ok. 300 zł miesięcznie mozemy Ci
> [...]

    A na mój gust to jest następujący sposób oszczędności ...

    Osoba prowadząca działalność zawiera stałą umowę zlecenie z 200 zł
    miesięcznie i płaci od tego składki a równocześnie rezygnuje z ubezpieczenia
    podstawowego ... bo wybiera tytuł od umowy zlecenia a nie od działalności
    gospodarczej.
    Noooo ale gdzie tutaj kurdelebele oszczędność to ja kunamolek nie wiem
    Przecież przy takim postępowaniu to z tzw., emerytury to g... wielkie nic
    będzie, chyba, że zaoszczędzone pieniądze przeznaczymy na wpłatę do innego
    funduszu emerytalnego ........... ale ... znowu w takim przypadku nie ma
    oszczędności ..
    niech się autor wypowie może w temacie .....

    czy ja dobrze pomyślałem ??????????

    pozdrawiam
    fart