    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Thu, 14 Dec 2017 02:17:40 -0800 (PST)
    Subject: Re: Polskie Normy - jak to z nimi jest?
    From: n...@t...net.pl

    W dniu czwartek, 14 grudnia 2017 10:54:50 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik nkab napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Dobrze piszesz, ale zarowno Polska jak i Unia maja inne zdanie :-(
    >
    > Niektore normy sa obowiazkowe, a trzeba je kupic.

    > Ale to jest dzielo stworzone przez Komitet Normalizacyjny.
    > W Polsce instytucja panstwowa co prawda.

    > Autor jest dosc rozmyty.
    >
    > J.

    No i to musi się zmienić.

    Prawo obowiązkowe nie może być ukryte a tym bardziej za pieniądze.
    Państwo/Unia musi to jak najszybciej zmienić i może to być inicjatywa
    naszych polityków (a oni tylko paplają i paplają o pierdołach).

    Gdybym ja był europarlamentarzystą to raczej na takie sprawy
    zwracałbym uwagę UE. Jedynym osiągnięciem UE jest zniesienie
    granic, co do tego nikt nie ma wątpliwości. Reszta przepisów
    unijnych do dymanie uboższych państw z głupawymi rządami
    na rzecz tych silniejszych a przecież pomysłodawcom chodziło
    o partnerstwo, które ma tworzyć silną UE a nie silne Niemcy czy Francję.

    Andrzej.