  • Data: 2017-12-12 22:42:31
    Temat: Re: Polskie Normy - jak to z nimi jest?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 12 Dec 2017 20:56:43 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Odnoszę wrażenie, że albo coś innego chciałeś napisać, albo Cię nie
    > rozumiem. W co wątpisz? Zmiana treści rozporządzenia po jego podpisaniu
    > jest oczywiście przestępstwem fałszerstwa. A trudno, by wpisywano tam
    > norę, której w chwili redagowania rozporządzenia nie było jeszcze.

    No wlasnie - wiec wykaz bedzie robiony w czasie redagowania, a nie "na
    dzien publikacji".
    W efekcie nowe normy, ktore sie pojawily nawet kilka miesiecy przed
    publikacja rozporzadzenia, moga byc w nim nieujete i ciagle beda tam
    wymienione stare.

    > Ależ to jest stara konstrukcja prawna. Przykładów mogę Ci na pęczki
    > podać. Skoro byli władni wydać, są władni zmienić.
    >
    > Osobiście uważam, ze powinni zapisy do rozporządzenia wpisać (tak jest
    > przy samochodach, czy w budownictwie) ale wówczas PKN nie mógłby
    > handlować tymi normami, bo nikt by tego nie kupił. Tu tkwi problem.

    Ale ja tu tylko o tym, ze minister podal konkretna wersje normy. A
    teraz PKN norme uchyla ... ale w rozporzadzeniu nadal ta wersja
    wpisana.
    I ktora obowiazuje ?

    OBOWIAZKOWO masz stosowac :-)

    A dostep masz ... za drobna oplata :-)