  • Data: 2006-04-10 14:13:38
    Temat: Re: Polkomtel windykacja
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Tomek napisał:
    > To właśnie tłumaczyłem facetowi który dzwonił. Umowę mam z Polkomtelem i z
    [..]
    > wysyłają mi jakieś pisma, zmienia się firma windykacyjna ?

    Od dnia należnej płatności.

    Olej Intrium, prawdopodobnie Cię nabierają, że kupili dług, wierzyciel
    powinen był Cię pisemnie powiadomić o sprzedaży długu, jeżeli tego nie
    zrobił to jest to jedna wielka ściema.
    Chcą od Ciebie wyciągnąć po prostu jakąkolwiek płatność, wtedy powiedzą,
    że dług został uznany i przerwany bieg przedawnienia.

    pozdrawiam
    Arek