    From: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polkomtel windykacja
    Date: Mon, 10 Apr 2006 14:55:08 +0200

    Tomek napisał(a):

    > Witam
    >
    > Mam dług w polkomtelu - 164 zł + 50 zł odsetek. Wydzwania do mnie firma
    > windykacyjna i grozi oddaniem sprawy do sądu.
    > Chciałbym to spłacić i mam pytanie: płacić firmie windykacyjnej czy
    > rozmawiać z Polkomtelem ?

    Pytanie KOMU wisisz? Na mój rozum jeśli nie było żadnej sprawy to zapłać
    dług i dowód zapłaty tego długu jest dla Ciebie dowodem na to, że nic
    nie wisisz. Koniec, kropka. Płacisz oczywiście wierzycielowi. Ja też
    mógłbym do Ciebie wysłać pismo, że przejąłem dług od PTC i kazać sobie
    przelać kasę na swoje konto. Pytanie jaką masz pewność, że po zapłacie
    windykatorowi Polkomtel da Ci spokój? Moim zdaniem płać temu komu wisisz :)