    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Polisa - Ubezpieczenie zaopatrzenia dzieci
    Date: Sat, 19 Mar 2005 12:18:24 -0600

    kam wrote:
    > Przemysław Jasionowski napisał(a):
    >
    > Pewnie jest, choć nie dostaniesz tyle ile wynika z przeliczania sumy
    > ubezpieczenia przez średnią płacę, tylko jakieś 1/2-2/3 tego, bo
    > inflacja obciąża obie strony. A bezpłatną pomoc można uzyskać w
    > Federacji Konsumentów albo u miejskiego/powiatowego rzecznika konsumentów.

    Pani w federacji nie potrafiła mi odpowiedzieć na najprostrsze pytania.
    Wkońcu wkurzona zaczęła rzucać jakimiś paragrafami w KC.
    Jak jej powiedziałem, że te przepisy nie dotyczą sprzedaży konsumenckiej
    to się rozłączyła, twierdząc, że skoro jestem mądrzejszy to po co dzwonię.
    Nie traktowałbym ich poważnie jeżeli jest coś do załatwienia więcej niż
    reklamacja zepustego mleka w sklepie.