    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policyjni debile
    Date: Thu, 26 Jan 2006 23:55:28 +0100

    Leszek [###l...@p...fm.###] napisał:
    > Sugerujesz, że ma pokój wyłożony lustrami ??

    Nie, no co rusz kogoś nazywa debilem. Rozumiem, że chłop jest za
    oceanem. Mowę ojczystą ma co kolwiek nie do końca opanowaną i brakuje
    mu zasobu słownictwa, stąd uparte trzymanie się kilku znanych sobie
    słówek - kiedyś (gdy jeszcze czytywałem jego wypowiedzi) uparcie się
    ze mną kłócił, że w marketach drabin nie wolno ustawiać i dopiero po
    dłuższej dyskusji wyszło, że chodzi mu o jakieś tam podnośniki
    widłowe.

    Facet pisuje z jakiegoś anonimowego serwera w USA na uczelni. nie
    wykluczam, że to jakiś hot spot jest. Stąd jest ciężki do namierzenia.
    Amerykański administrator serwera pewnie nie zna języka polskiego,
    toteż nie zdaje sobie sprawy, jak potworne bzdury ten człowiek
    wypisuje na grupy. Pewnie co jakiś czas ktoś daje im znać, więc chłopa
    blokują i stąd wynika to częste zmienianie nicków.