  • Data: 2006-06-04 08:58:16
    Temat: Re: Policyjne patrole z księdzem
    Od: "cyc" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fuga" <you@.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:pJngg.831$Vo4.152@trndny04...

    > nie jest.
    >
    > ale jest placenie przez podatnikow za randki sekciarza z policjantem w
    > celu indoktrynacji kierowcy-ateisty

    Otoz to .
    Ciekawy jestem ile ksiadz za to otrzymuje wynagrodzenia !!.
    Powiek ktos , ze to czyn spoleczny ?.
    No dobra moze dzis nie otrzymuje ale katecheci i kapelani wszelkiej masci
    tez zazekali sie , ze nie beda brac wynagrodzenia . Czym to sie skonczylo
    wszyscy wiemy .
    Glodz , biskup jeden , po 5 latach " sluzby " w wojsku i otrzymywaniu
    generalskiej gazy , odszedl na emeryture generalska z odprawa wynoszaca
    niemal milion zl !!.
    Czy ten asystent ksiedza w motocyklu , czyli policjant wie o tym , ze wnet
    za usluge jaka ksiadz dzis spolecznie wyswiadcza wnet bedzie bral znacznie
    wiecej niz on ?.
    Potrzeby ksiezy sa nieograniczone a zachlannosc przyslowiowa i od wiekow
    wytykana !.

    cyc