    From: "BadYunior" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policjant - przekroczenie uprawnien?
    Date: Tue, 12 Jul 2005 16:52:06 +0200

    wiadomości news:db0kc7$79c$1@opal.futuro.pl...

    > Korzystaj ze źródeł. Polecam stronę sejmu i ustawę "Prawo o Ruchu
    > Drogowym".
    >
    > Różnego rodzaju opracowania/streszczenia (i inne "kodeksy drogowe")
    > miewają ostre przekłamania.

    > Teraz wszyscy mają taki sam - plastikowy o określonej 'trwałości'. Tylko
    > osoby starsze (nie pamiętam dokładnie granicy, ale chyba od 65 roku życia)
    > mogą dostać 'wieczny'. Oczywiście o ile ktoś jeszcze nie wymienił (mnie to
    > czeka w przyszłym roku).
    >
    > No to teraz czekam na małe odszczekiwanko...

    Tam jest napisane wyraźnie: "nie wymaga się uprawnienia do kierowania (...)
    motorowerem (...) od osoby, która ukończyła 18 lat."
    Jeśli mówisz policjantowi ze masz 18 lat to musisz jakoś to udowodnic,
    prawda? Nie wiem czy legitymacja uczniowska czy studencka bylaby wiarygodnym
    dokumentem... i jeśli założymy że nie masz prawa jazdy to jedynym dokumentem
    który może potwierdzić Twoj wiek jest dowód osobisty... Faktycznie w tej
    ustawie nie ma nic o dowodzie... ale ten nasuwa się jako logiczny wniosek.

    > Tak czy inaczej przy prawidłowo zrobionej instalacji wyłączenie zasilania
    > stacyjką nie ma prawa niczego uszkodzić.

    Tu będę oponował... zdarzyło sie naprawiać moduły uszkodzone wlasnie przez
    niewłaściwe wyłączenie. Kto wie, może jakby osoba wyłączyła normalnie to też
    by padło.... Poprostu wiem że jest to możliwe. Nie rozstrząsajmy sie nad
    tym, bo ani jeden ani drugi zdania nie zmieni.

    D.Borowicz
    www.superbike.com.pl
    Najszybszy Portal Motocyklowy
    TL1000S+KN+Acrapovic+PCII+GPS60CS