  • 141. Data: 2006-01-15 15:15:17
    Temat: Re: Policjant i zameldowanie - noz sie otwiera w kieszeni
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:dqdmeg$t3i$1@inews.gazeta.pl...

    > Jakbyś o tym wiedział, to byś nie formułował durnego pytania, w którym jedna
    > częśc nie ma żadnego znaczenia.

    Przeczytaj raz jeszcze pytanie. Potem, o ile chcesz, wysil się na odpowiedź.

    Pzdr
    Leszek

  • 142. Data: 2006-01-15 15:45:24
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 12 Jan 2006 19:18:41 +0100, SQLwysyn napisał(a):

    > Wiemy Lesiu, wiemy o twych przypadlosciach.
    > Zdecydowales sie juz czy jestes homoseksualista czy homofobem?
    Podsunę do Waszej, jak zawsze gdy się spotkacie, dyskusji, że jedno zapewne
    nie wyklucza drugiego. Szczególnie przy "spapranej psychice" - to tak dla
    zachowania logiki w inwektywach.

    --
    pozdro
    poreba

  • 143. Data: 2006-01-15 20:29:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Leszek wrote:

    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w
    > wiadomości news:dqdluv$qqd$1@inews.gazeta.pl...

    > No i patrzysz przez swój pryzmat. Zdecydowana większość mieszka tam
    > gdzie jest zameldowana.

    No i co z tego wynika?
    Że jak ktoś jest gdzieś zameldowany to ma prawo tam mieszkać?

    Dwója z logiki z wykrzyknikiem.
    Zapraszam na jakikolwiek wykład z logiki, żebyś dowiedział się, że
    operator wnioskowania tak nie działa.

  • 144. Data: 2006-01-15 21:50:23
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości

    > Podsunę do Waszej, jak zawsze gdy się spotkacie, dyskusji, że jedno
    > zapewne
    > nie wyklucza drugiego.

    Nie wyklucza. Wręcz przeciwnie. Lesio jest homoseksualista starannie
    ukrywajacym swe sklonnosci przez prezentowanie publicznie homofobii.
    A, że złe żądze nim rządzą (ale kalambur stworzylem - no nie ?) odbija sie
    to na jego inteligencji która się uwstecznia.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 145. Data: 2006-01-15 22:35:38
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Leszek wrote:

    > Zdecydowana większość mieszka tam
    > gdzie jest zameldowana.

    Po pierwsze, od kiedy to statystyka jest w Polsce obowiązującym prawem?

    Po drugie:
    Zameldowanie nie zawsze = faktycznemu pobytowi.
    Faktyczny pobyt nie zawsze = prawu do przebywania.
    Za dużo wątpliwości po drodze.

    A po trzecie:
    Wiesz, co by było, gdyby Policja kierowała się statystyką?
    Masz wypadek samochodowy, który spowodowała kobieta z drugiego auta.
    Statystycznie to mężczyźni powodują więcej wypadków, zatem nikt nie
    słuchałby Twojej wersji, bo statystycznie przecież nie masz racji ;-)

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 146. Data: 2006-01-15 23:03:45
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Leszek wrote:

    > Powoli, od początku. Czy niewpuszczenie osoby zameldowanej i mającej
    > prawo do przebywania w danym mieszkaniu jest wykroczeniem/przestępstwem?

    Jest bezprawne. Ale wyłącznie ze względu na fragment "mającej prawo do
    przebywania".

    Pod "zameldowanej" możesz sobie natomiast podłożyć "znerwicowanej",
    "szczerbatej", "o polskim pochodzeniu", "urodzonej w tej miejscowości",
    "powyżej 150 cm wzrostu", "lubiącej Bacha", czy "skaczącej na jednej nodze".

    Zatem wszelkie wnioski, jakie sobie na tej podstawie wyciągniesz
    odnośnie do zameldowania będą się odnosiły również do znerwicowania,
    polskiego pochodzenia, skakania na 1 nodze itd.

  • 147. Data: 2006-01-16 10:27:39
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > No i co z tego wynika?
    > Że jak ktoś jest gdzieś zameldowany to ma prawo tam mieszkać?

    Gdzie ja tak napisałem?? Zacytuj kawałek MOJEGO posta z którego wysnułeś taki
    wniosek.

    > Dwója z logiki z wykrzyknikiem.

    Dokładnie. Wpisz sobie.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 148. Data: 2006-01-16 10:29:51
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Po pierwsze, od kiedy to statystyka jest w Polsce obowiązującym prawem?

    Dlaczego sądzisz, że ja tak uważam??
    <ciah> (reszta bez sensu w tym wątku). Nie odpowiedziałaś na moje pytanie.

  • 149. Data: 2006-01-16 10:31:00
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Jest bezprawne.

    Przestępstwo czy wykroczenie ??

    Pzdr
    Leszek

  • 150. Data: 2006-01-16 12:57:33
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Leszek napisał(a):

    > W twoim przypadku tak nie jest? Mieszkasz bezprawnie pod innym adresem niż masz
    > w dowodzie? Ile procent ludzi "tak ma" ?
    > Teraz wróć i znajdź kluczowe słowo "najczęściej".

    Co znaczy mieszkac bezbrawnie?? Mozna miec w dowodzie inny meldunek niz
    stan faktyczny i mieszkac zgodnie z prawem :D

    Jacek