  • 131. Data: 2006-01-15 07:20:41
    Temat: Re: Policjant i zameldowanie - noz sie otwiera w kieszeni
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    news:dqbsv3$ir2$2@inews.gazeta.pl...

    > BZUDRA.

    W twoim przypadku tak nie jest? Mieszkasz bezprawnie pod innym adresem niż masz
    w dowodzie? Ile procent ludzi "tak ma" ?
    Teraz wróć i znajdź kluczowe słowo "najczęściej".

    > Kiedy wreszcie dojdzie to do tych komórek które odpowiedzialne są za myślenie.

    No właśnie.I czytać mi ze zrozumieniem.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 132. Data: 2006-01-15 07:22:29
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Pav" <n...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Ok jak powoli to powoli.Osoba zameldowana to nie to samo co osoba mająca prawo
    > do przebywania w danym mieszkaniu.

    A mówiłem powoli. Przeczytaj raz jeszcze (ze zrozumienie,, że łącznik "i" nie
    równa cię "czyli". Potem ewentualnie wróć i odpowiedz na pytanie.

  • 133. Data: 2006-01-15 07:25:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Niewpuszczenie osoby zamledowanej nie mającej prawa do przebywania w tym
    > lokalu nie jest wykorczeniem/przestępstwem.
    >
    > Niewpuszczenie osoby niezameldowanej mającej prawo do przebywania w tym lokalu
    > jest wykroczeniem/przestępstwem.

    Czy odpowiedź na jasno sformułowane, napisane w języku polskim pytanie
    przekracza twoje możliwości intelektualne? Po przeczytaniu twojego posta można
    nabrać uzasadnionego podejrzenia;))(ewentualnie nerwica;)) Załóż, że rozmawiasz
    ZAWSZE z mądrzejszymi (i to dużo ) od siebie a nie będziesz popełniał takich
    gaf.

  • 134. Data: 2006-01-15 08:30:44
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Leszek napisał(a):

> [...]
    >
    > A mówiłem powoli. Przeczytaj raz jeszcze (ze zrozumienie,, że łącznik
    > "i" nie równa cię "czyli". Potem ewentualnie wróć i odpowiedz na pytanie.

    EOT
    Pogadamy jak przeczytasz ustawę.

  • 135. Data: 2006-01-15 09:31:57
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Załóż, że rozmawiasz ZAWSZE z mądrzejszymi (i to dużo ) od siebie

    W przeciwienstwie do ciebie nie musimy tego zakladac.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 136. Data: 2006-01-15 10:47:37
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Pogadamy jak przeczytasz ustawę.

    Ty natomiast zacznij od nauki czytania ze zrozumieniem. Nie jest do tego
    potrzebna żadna ustawa;))

    Pzdr
    Leszek

  • 137. Data: 2006-01-15 11:29:09
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Leszek napisał(a):

> [...]
    > wiadomości news:dqd17o$kap$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ty natomiast zacznij od nauki czytania ze zrozumieniem. Nie jest do tego

    Odnieś to do siebie, ja bardzo dobrze wiem o co ci chodziło, a jak
    przeczytasz ustawę to może zrozumiesz o co mi.Gdybyś przeczytał
    ustawę nie zadawałbyś tego pytania w takiej formie.

  • 138. Data: 2006-01-15 14:24:31
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Leszek wrote:

    > W twoim przypadku tak nie jest? Mieszkasz bezprawnie pod innym adresem
    > niż masz w dowodzie?

    Dlaczego bezprawnie. Skąd wiesz jakie prawo daje mi mieszkać pod takim,
    a nie innym adresem. Co najwyżej możesz mi napisać, że powinni mnie
    łupnąć za niedopełnienie obowiązku meldunkowego i niezameldowanie się
    tam gdzie mieszkam.

  • 139. Data: 2006-01-15 14:32:48
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Leszek wrote:

> [...]
    > można nabrać uzasadnionego podejrzenia;))(ewentualnie nerwica;)) Załóż,
    > że rozmawiasz ZAWSZE z mądrzejszymi (i to dużo ) od siebie a nie

    No to ci odpisałem.
    Zameldowanie nie ma żadnego znaczenia jeśli chodzi o wpuszczenie lub nie
    do mieszkania.
    Jakbyś o tym wiedział, to byś nie formułował durnego pytania, w którym
    jedna częśc nie ma żadnego znaczenia.
    Bijesz piane tylko dlatego, że sam sobie chcesz udowodnić, że jesteś
    mądrzejszy niż jesteś.
    EOT.

  • 140. Data: 2006-01-15 15:14:00
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > łupnąć za niedopełnienie obowiązku meldunkowego i niezameldowanie się tam
    > gdzie mieszkam.

    No i patrzysz przez swój pryzmat. Zdecydowana większość mieszka tam gdzie jest
    zameldowana.