    From: "Akulka" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policjant i zameldowanie - noz sie otwiera w kieszeni
    Date: Fri, 13 Jan 2006 12:49:12 +0100

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:dq6k9v$a5m$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Czemu rozsiewasz nieprawdziwe informacje? Masz jakiś szczególny powód?

    Czemu odpowiadasz nie śledząc całej dyskusji? Masz jakiś szczególny powód,
    czy masz taki zwyczaj? Inaczej miałabyś wszystkie odpowiedzi na twoje
    pytania.

    > Co powinno było od razu wzbudzić Twoje wątpliwości.

    Wątpliwości? Jak ci to mówią przedstawiciele prawa i jeszcze zastraszają
    grążąc konsekwencjami prawnymi, to raczej nie masz wątpliwości.

    > Postaraj się następnym razem sprawdzić podstawę prawną przed udzieleniem
    > "informacji".

    No i byś wiedziała, że sprawę sprawdziłam na własnej skórze, dlatego się
    wypowiedziałam na dany temat. Następnym razem zaś przeczytaj całą dyskusję
    przed "odpowiedzią", albo chociaż wszystkie odpowiedzi adwersarza. Inaczej
    ty wychodzisz na mąciciela.

    Pozdrawiam,
    Akulka