    From: Dredd<...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policjant i zameldowanie - noz sie otwiera w kieszeni
    Date: Thu, 12 Jan 2006 06:43:30 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    > Jaja sobie robisz? Tam gdzie jesteś zameldowany masz prawo w nocy o północy
    > wejść, a jak nie to z policją. Podstawy prawnej nie znam.

    To że podstawy prawnej nie znasz to najbardziej trafna część Twojego wpisu.

    Co prawda znajdą się pewnie tacy którzy będą twierdzić że takie podstawy są, ale
    to pewnie będą Ci sami, co twierdzą, że wolno im wejść do cudzego sklepu wbrew
    woli jego właściciela.

    Swoją drogą że też nie przyszło mi wcześniej do głowy żeby się w jakimś sklepie
    zameldować. Korzystając z rad niektórych - mógłbym sobie do takiego sklepu
    wchodzić i wychodzić kiedy chcę :D ;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info