eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-24 17:20:49
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 24 maja 2007 10:29
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@h...domek>):

    > Tu się mylisz. W Brazylii podobno można sobie kupić Ubuntu Linux
    > (z zasady free) właśnie w taki sposób -- w sklepie, wersję pudełkową.

    Przecie napisałem: W bardzo niektórych przypadkach, gdzie mamy
    odbiorców-lamerów może się udać, ale to nie zasada.

    No i nie badałeś jak się sprzedaje. TEORETYCZNIE można kupić w Medialnym
    Marku SuSE czy Mandrivę, ale w praktyce sprzedaje się tego w granicach
    błędu pomiaru zapewne i na półki trafia jako reklama.

    A Ubuntu to w ogóle jest specyficzny przypadek działań człowieka, który ma
    taki nadmiar kasy, że se z nudów buduje coś fajnego.

    > Może być płatne, może być bezpłatne. W przypadku open source kwestia
    > ceny jest drugorzędna.

    pacz mi na usta: wątek wyszedł nie od tego że można sprzedawać, ale od tego
    jakie to płatne jest be i że da się spokojnie tworzyć soft bez
    płacenia przez klienta.

    Nie chodzi o to że OS może być płatne ale o to, że nie ma tak fajnie żeby
    wszystko było darmo.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie spamować,
    napisz tu: s...@s...net.pl lub t...@...pl