eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Date: Sat, 19 May 2007 12:18:40 +0200
    <f29794$74c$2@news.onet.pl> <f297ff$7c7$1@news.onet.pl>
    <f297qe$93h$1@news.onet.pl> <f29br4$skq$1@inews.gazeta.pl>
    <op.tsbaz9dorgp2nr@sempron> <f29fq6$iid$2@inews.gazeta.pl>
    <op.tsbr3q0xrgp2nr@sempron> <f2c83m$cvd$1@inews.gazeta.pl>
    <op.tsdfxqh8rgp2nr@sempron> <f2cgfc$kjb$1@inews.gazeta.pl>
    <op.tsdr5a2irgp2nr@sempron> <f2egcf$gsj$1@inews.gazeta.pl>
    <f2euha$h6l$1@inews.gazeta.pl> <op.tsfiztrergp2nr@sempron>
    <1sjaq6xsui6cl$.1231a4ulfa9wh$.dlg@40tude.net>
    <op.tsgvc7jdrgp2nr@sempron> <11kut9ra1j7yd$.ucbbaulxjxbi$.dlg@40tude.net>
    <op.tsgzlnp5rgp2nr@sempron> <f2ib50$hve$2@news.onet.pl>
    <1...@h...pt> <f2l0nm$p4s$2@news.onet.pl>
    <op.tsjlm6wbrgp2nr@sempron> <f2mhj3$msb$1@news.onet.pl>

    Dnia 19-05-2007 o 11:55:44 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał(a):

    > Tak? Używałeś? Wiesz jaką ma skuteczność? Wiesz jakie ma możliwości?
    > To coś to pochodna skanerów poczty...

    Dziala calkiem przyzwoicie. Jak ktos uzywa clamwina to pewnie ma wiecej
    legalnego softu. Jak ma wiecej legalnego softu to nie sciaga crackow tyle.
    Jak nie ma crackow to i mniej wirusow lapie. Naprawde, calkiem dobrze to
    dziala.

    es
    > No są jakieś gierki, zazwyczaj umarte dawno jak Penguins albo na poziomie
    > skomplikowania z lat 80. No jasne, dobrze że są, bo sobie poszpilać
    > można.... Ale to generalnie hobbystyczne produkcje nijak się mające do
    > półek Medialnego Marka.

    Chyba tylko zerknales na linki nie czytajac co jest w srodku. Tam jest
    masa bardzo przyzwoitych gier RPG, strzelanek FPP opartych na znanych
    silnikach. Jak patrze na dzisiejsze polki z Media Markt to rece
    zalamuje... nie znajduje ani jednej nowej gry, ktora chociaz troszke
    mialaby w sobie pasji. Wszystko jest takie mdle. Dobrze, ze sa "zlote
    kolekcje" czy inne "pozycje klasyczne".

    >>> Np. oprogramowanie finansowo-księgowe.

    > hehehehehehe.... Wiem do czego zmierzasz: Zarzucić linkami, ludzie się
    > nie znają i uwierzą....
    > Przecież to zupełnie nie to, o czym piszę.

    Dokladnie to o czym pisales. Te programy dzialaja, sa OS i sprawdzaja sie
    w tej wersji. Nie widze powodow, dla ktorych ta wersja dystrybucji mialaby
    nie dzialac.

    > A ja widzę.... To wymaga ciągłej pracy dużej ekipy programistów robiących
    > tylko to i za darmo pracować nie będą...

    Nie doceniasz "hobbystow". Masa ludzi siedzi nad kolejnymi dystrybucjami
    Opery. Szukaja bledow, sugeruja unowoczesnienia.

    Dlaczego OS sie sprawdza? Bo czesciej jest aktualizowany i aktualizacje sa
    "lepsze". Przykladowo - OpenOffice i MS Office. W pierwszym przypadku nowa
    wersja pojawia sie raz na tydzien, raz na dwa tygodnie. W drugim - raz na
    rok (pomijam drobne latki z windows update - w tym roku trafila mi sie
    jedna czy dwie i dotyczyla Visio) i wiaze sie to z przesiadka na nowa
    wersje softu za niemale pieniadze. Oni juz swoje wypuscili, kase wzieli i
    im zwisa co bedzie dalej :)

    BTW: a moze jakies przypadki, gdzie nie mozna zastosowac czegos innego niz
    Open Source?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.