eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-15 13:46:10
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Arek napisał(a):

    > No to jest błędne.

    ja twierdze inaczej, i z tego co sie orientuje to wlasnie tak jest
    interpretowane uzyskanie korzysci majatkowej (wejscie w posiadanie nie
    placac)

    > Jest wyraźnie napisane "w celu osiągnięcia korzyści majątkowej", a nie
    > "uzyskując w ten sposób korzyść majątkową".

    w przypadku kradziezy rzeczy materialnej tez nie ma "przywlaszczajac w
    ten sposob .." :)

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie