eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    From: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Date: Tue, 15 May 2007 15:09:15 +0200
    <c...@k...net> <4646f869$1@news.home.net.pl>
    <4646fb70$1@news.home.net.pl> <f27uh9$oai$1@news.onet.pl>
    <46478cb0$1@news.home.net.pl> <f290uv$j46$1@news.onet.pl>
    <f29794$74c$2@news.onet.pl> <f297ff$7c7$1@news.onet.pl>
    <f297qe$93h$1@news.onet.pl> <f2989k$afb$1@news.onet.pl>
    <f29kh3$k5d$1@news.onet.pl> <f29ni8$r93$1@inews.gazeta.pl>
    <f2a3cu$22g$2@news.onet.pl> <f2c7pu$a7m$3@inews.gazeta.pl>
    <f2c89s$hgs$1@news.onet.pl> <f2c95u$hu1$1@inews.gazeta.pl>
    <f2camu$rev$1@news.onet.pl>

    Arek napisał(a):

    > Nie. Ten 278 ust 2kk artykuł dotyka pirata komputerowego, czyli osoby,
    > którą i ja wymieniałem jako złodzieja.
    >
    > W żadnym wypadku nie dotyczy odbiorcy utworu dopóki nie próbuje nim
    > handlować.

    nie. 'celu uzyskania korzysci majatkowej' to odpowiednik 'celu
    przywlasczzenia' w przypadku kradziezy rzeczy materialnej. Programu nie
    mozesz przeciez przywlaszczyc.
    Korzyscia majatkowa wiec jest nabycie oprogramowania uzyskanego od osoby
    nieupraniwonej celem jego zatrzymania. Wiec samo sciagniecie (jezlei nie
    bylo by zamierzone) nie podpada pod to. Takie jest moje zdanie.

    --
    "W dniu radosnym zmartwychwstania niechaj układ Cię osłania. Niech Cię
    czeka samo dobro, niech los strzeże Cię przed Ziobrą, niech Cię CBA nie