eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPolicja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej? › Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
  • Data: 2007-05-13 11:50:05
    Temat: Re: Policja zabiera komputer - brak rejestru plikow - co dalej?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sory wiem ze to glupie pytanie ale..........
    Ja np. zamiast 100 czy 1000 filmow mam 12 (oryginalne) ale tylko te ktore mi
    sie podobaja i nie nudza, a nie jestem bogaty zeby sobie kazdy film kupic.
    Windows OEM do laptopa. Oem do komputera kosztuje ok 300zl....przeciez na
    raty mozna kupic.
    Photo Shop....po co to........ja wiem ze najlepsze itp....ale wiekszosc nie
    wykorzysta jego mozliwosci w 100%. Osobiscie mam Corel Paint Shop Pro za
    jakies 400zl.
    A przeciez sa darmowe......gimp itp.
    Gry tez mam oryginalne tylko, tez ok 15 ,a nie 200-300 w ktore i tak bym nie
    gral. Jednak z grami to gorzej troche bo jednak nie mozna skopiowac od
    znajomego legalnie, w przeciwienstwie do filmow i muzyki.
    power DVD kupilem oryginal ok 250zl, nero tez ok 250zl, a takie programy sa
    tez darmowe w sieci.
    Z p2p nie korzystam ....no bpo w takiej sytuacji poco.
    Generalnie tak jak pisalem windows to oem, reszta programow wyniosla mnie ok
    1500zl. Kupilem na raty. A ze co chwile sa nowe wersje , tych programow
    platne, nie korzystam wiec nie dokupuje upgrade, bo te dzialaja jak powinny.
    Film jak kupie sobie jeden na pol roku ,bede zyl z tym:)

    I spie spokojnie.
    I pytam czy dla 2000zl warto sie martwic , imiec problemy?

    --
    j...@p...pl
    [gg: 207344]