  • Data: 2019-02-14 06:43:46
    Temat: Re: Policja z kamerami
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie są wymagania dla dobrego wykonywania zawodu, a pewne minimum,
    > które nalezy spełnić aby w ogóle mieć możliwość ten zawód zdobyć.

    Czyli wymagania.

    > Opisujesz coś co uwazasz za patologiczny stan faktyczny i wydajesz się
    > twierdzić, że nie ma co płacić więcej żeby coś takiego funkcjonowało. Ja
    > zaś mówie, że jednym z powodów dla którego wygląda to jak wygląda może
    > być to, ze płaci się im niewystarczająco.

    Nie - przyczyną tego nie są niskie płace. Zreszta jak już pisałem -
    wcale nie są one niskie.

    > Kasjerka w kiosku ruchu z dołączonym węzłem sanitarnym, pracująca na 3/4
    > etatu? Pytanie zbyt ogólne.

    A górnik, a kasierka bez węzła? W czym p0olicjat jest taki wyjątkowy -
    dodajmy do tego, że dwie średnie zarabia konstytucyjny minister (albo i
    mniej).

    > Może i bym się zgodził.

    Więc się zgadzasz, tylko chcesz im zabrać emerytury - 66% to 4346
    brutto. Tylko chcesz im zabrać przywileje emerytalne. Kulsony cię nie
    lubią;)

    > Ponownie dopasowujesz pensję do pewnego stanu, ktory to stan uwazasz za
    > zły.

    Fakty są jakie są. I nie wynika to z rzekomo niskiej pensji kulonów.

    > Nie bez tzw. kozery użyłem słowka "potencjalnej" :)

    To niech zarabiają "potencjalnie" dużo;)

    Shrek