    From: "Teqnix" <x...@k...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja wiele może...
    Date: Wed, 23 Jun 2004 23:08:48 +0200

    wiec jest tak, po noweli zeszlorocznej do kpk uproszczono postepowanie
    przygotowawcze i obecnie nawet sledztwo ( a u ciebie z pewnoscia bylo
    dochdzenie) wlasciwie prowadzi policja, wiec nie masz sie czemu dziwic. a co
    do danych, pewnie ze sa one do wiadomosci sadu w teorii, ale w praktyce poza
    swiadkiem incognito i przypadkiem obawy uzycia przemocy lub grozby dane te
    sa w aktach, niby nie bezposrednio ale w protoklach przesluchan, przyjecia
    zawiadomienia o przestepstwie sa miejsca na adres - poza tym to technicznie
    bardzo trudno wykonanlne - "zwrotka" zawiera adres, ciezko to ominac (przy
    bardzo powaznych sprawach w sadach okregowych sie wyciaga do osobnej teczki
    zwrotki, przynajmniej w moim miescie
    Użytkownik "M" <t...@c...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To jak sie w takim razie ma do tego art. 333 paragraf 3 kpk? "do aktu
    > oskarzenia dolacza sie DO WIADOMOSCI SADU liste ujawnionych pokrzywdzonych
    > podaniem ich adresow oraz adresy osob wymienionych w paragrafie 1 pkt 1
    > (osoby, ktorych wezwania zada oskarzyciel)".
    >
    > Zreszta jednym z niewielu praktycznych wydarzen na studiach (wydzial
    Prawa),