  • Data: 2006-05-15 10:10:11
    Temat: Re: Policja i źle parkujący kierowcy
    Od: "Adam Gadas W." <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jaQbek" <j...@s...eu> napisał w wiadomości
    news:e48bb0$s4g$1@inews.gazeta.pl...
    > Czas akcji: niedziela 7 maja 2006, kilka minut po godz. 14 - tej
    > Miejsce akcji: Warszawa - Mokotów, skrzyżowanie ul. Puławskiej z ul.
    > Okolską.
    I tak jest w całym mieście .
    Powinni zrobić zdjęcie źle zaparkowanemu pojazdowi i wysłąć mandat razem z
    fotką do niego na adres domowy .
    Jeśli nie mają czasu to niech wynajmą firmę niech fotografują niech
    pstrykają po 20 fotek z kilku miejsc .
    Jestem kierowcą ale na to sie zgadzam może w końcu sie wszyscy nauczymy .
    Gadas