    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.regionalne.warszawa,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Policja i źle parkujący kierowcy
    Date: Mon, 15 May 2006 09:18:06 +0200

    "jaQbek [z pracy]" <j...@p...null> writes:

    > Więc jak to jest, kłamią w żywe oczy ? Nie chcą bo im się po prostu nie che,
    > czy mogłoby się to wiązac z jakimiś dodatkowymi kłopotami ?

    A skad ja mam wiedziec? Prawo zezwala odholowac samochod blokujacy
    ruch, bez zastrzezen, ze nie dotyczy ruchu pieszych. Zatem samochodu
    zaparkowanego na trawniku odholowac im nie wolno, ale blokujacy
    przejscie dla pieszych albo przystanek autobusowy - wolno z cala
    pewnoscia. A dlaczego nie chca, to juz rzecznika policji/strazy
    wiejskiej pytaj.

    > A skoro znasz te kwestie to powiedz mi, czy prawdą jest to co
    > twierdzili, jakoby blokady na koła wyszły z użycia.

    Straz wiejska w Warszawie postanowila z blokad zrezygnowac. Mozna
    sobie palec pobrudzic albo co. Ale to byla ich wlasna decyzja (albo
    moze kogos z wladz Warszawy), a nie jakis odgorny wymog ustawowy.
    Natomiast policja zakladaniem blokad nie zajmowala sie juz od dawna.

    MJ