  • 1. Data: 2006-02-20 21:19:49
    Temat: Policja
    Od: Matti <M...@o...pl>

    Czy policja zgłoszenie o agresji osoby chorej psychicznie może
    zignorować? Czy powinna zarejestrować zgłoszenie i conajmniej sprawdzić
    zgłoszenie? Przynajmniej pojechać i pogadać w celu rozpoznania
    zachowania takiej osoby? Na zgłoszenie usłyszałem tylko, że mam racje.
    Wiedzą o kogo chodzi ale nic nie mogą zrobić. Czegoś tu nie rozumiem :(.

  • 2. Data: 2006-02-20 22:40:49
    Temat: Re: Policja
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    Matti napisał(a):
> [...]
    > zachowania takiej osoby? Na zgłoszenie usłyszałem tylko, że mam racje.
    > Wiedzą o kogo chodzi ale nic nie mogą zrobić. Czegoś tu nie rozumiem :(.
    skarga na czynnosci policji do organow stojacych wyzej ?

  • 3. Data: 2006-02-21 10:19:44
    Od: Matti <M...@o...pl>

    K.Mackiewicz napisał(a):
    > skarga na czynnosci policji do organow stojacych wyzej ?
    Nie mam zamiarów składać skargi tylko domagać się aby rozpoznali
    sytuację? Każdy ma prawo czyć się bezpiecznie. Ja się tak nie czuję!

  • 4. Data: 2006-02-21 10:28:44
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Matti napisał(a):
    > Nie mam zamiarów składać skargi tylko domagać się aby rozpoznali
    > sytuację? Każdy ma prawo czyć się bezpiecznie. Ja się tak nie czuję!

    no to zadzwon tam gdzie dzowniles i powiedz o zamiarze zlozeniu skargi w
    przypadku gdyby znow CIe zignorowano.

    P.

  • 5. Data: 2006-02-21 11:43:22
    Od: Matti <M...@o...pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > no to zadzwon tam gdzie dzowniles i powiedz o zamiarze zlozeniu skargi w
    > przypadku gdyby znow CIe zignorowano.
    >
    > P.

    Heh byłem osobiście nie dzwoniłem :). Oni chyba nie chcą interweniować
    teraz wysłałem oficjalne pisemko żeby nie było, że nikt nie przyjął
    zgłoszenia.

  • 6. Data: 2006-02-21 15:49:29
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Matti" <M...@o...pl> napisał w wiadomości

    > teraz wysłałem oficjalne pisemko żeby nie było, że nikt nie przyjął
    > zgłoszenia.

    Agresja długoterminowa?? ;)))

    Pzdr
    Leszek