    Subject: Re: Polecenie firmy a procent od wartości umowy
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Thu, 16 Jun 2016 16:52:09 +0200

    W dniu 16-06-16 o 13:41, cef pisze:

    > Chciał prowizję dodatkową, nie Ty to ktoś inny potrzebujący mu zapłaci.
    > Ja też Ci odpalę 10% jak mi znajdziesz fajne zlecenie.
    >
    > Można dyskutować o tym w kwestiach etycznych, ale
    > etyka i biznes? To nie idzie w parze.

    Moim zdaniem istotne jest również to, czy ten zainteresowany dostawą
    przyszedł do naszego pytającego jako do pracownika firmy, czy jako do
    osoby prywatnej. No bo jeśli do pracownika, to puszczając "bokiem"
    zlecenie mamy działanie konkurencyjne. Chyba, że szef powiedział
    kategorycznie, że nie chce pośredniczyć.