  • 1. Data: 2003-01-07 01:58:15
    Temat: Polaku powiedz NIE EU-pijawce! EU - NIE !!! TERAZ !!!
    Od: O...@s...se (Pan Piotr Glownia)

    Polaku najwyzszy czas na odwage. Powiedz NIE EU pijawce.
    Nie pozwol, aby europejski pasozyt ssal nasza polska krew
    miliardami dolarow rocznie.
    Polska _musi_ przestac krwawic, aby zaczelo sie nam
    Polakom lepiej dziac.
    Powiedz NIE UE-PASOZYTOWI i nie daj Europejskim
    pasozytom ni zlamanego grosza z Polski!
    EU - NIE !!! TERAZ !!!

    Pan
    Piotr Glownia
    z galicyjskiej sredniej szlachty polskiej rodowodu

    ps. Ewentualne polityczne wnioski prosze kierowac do pl.soc.polityka .

  • 2. Data: 2003-01-07 11:31:03
    Temat: Re: Polaku powiedz NIE EU-pijawce! EU - NIE !!! TERAZ !!!
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

    Użytkownik "Pan Piotr Glownia"
    <O...@s...se
> [...]
    >
    > Pan
    > Piotr Glownia
    > z galicyjskiej sredniej szlachty polskiej rodowodu

    Drogi Panie Piotrze Glownia.

    Coś nie tak dawno słyszałem, że w Japonii kupujemy osiem razy tyle co tam
    sprzedajemy.
    Jak Polska ma przestać krwawić jak Polacy sami jej chcą gardło podcinać?
    Samochodami z zachodu każdy chce jeździć, ale jak ma za niego zapłacić to
    już nie? Przecież Polacy chętnie kupują zachodni towar, zamiast kupować
    polski - "gorszy".
    A Pan... jeździsz koniem jako drzewiej bywało? A komputr kupiłeś polski?
    Pewnie Ci Tajwaniec wyssał całą "krew" z kiesy.

    Pan
    S.O.T.B.
    z Ujazdu, dawnej włości rodu Ujazdowskich.

  • 3. Data: 2003-01-07 11:48:45
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Pan Piotr Glownia" <O...@s...se

    wrote in message news:IwqS9.1533$EG4.1087@nntpserver.swip.net...

    > ps. Ewentualne polityczne wnioski prosze kierowac do pl.soc.polityka .

    A gdzie zgłaszać wnioski medyczne?

    --
    Depi.

  • 4. Data: 2003-01-07 12:22:47
    Od: "PzKw_Panther" <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl>

    O...@s...se (Pan Piotr Glownia) wrote in

> [...]
    > z galicyjskiej sredniej szlachty polskiej rodowodu
    >
    > ps. Ewentualne polityczne wnioski prosze kierowac do pl.soc.polityka .

    Panie szlachcicu,wracaj pan do szamba w ktorym tkwi pl.soc.polityka i nie wlewaj
    fekalii na te grupe.Tu sa normalnie ludzie z nieuszkodzonym zmyslem wechu i od
    razu wyczuwaja smrod bagna w ktorym pograzona jest grupa poswiecona polityce.
    Bez pozdrowien

    - PzKw Panther Pawel -
    - gg 2561349 -

  • 5. Data: 2003-01-07 12:42:23
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik marta kiepska napisał:
    > SZKODA, ŻE PAN NIE WIE NIC O UNII I ULEGA PAN GŁUPIEMU GADANIU
    > NIEKOMPETENTNYCH POLITYKÓW!!! MOŻE PRZEDSTAWI PAN POWODY DLA KTÓRYCH NIE
    > CHCE PAN WEJŚCIA DO UNII? PROSZĘ NIE OBRAŻAĆ LUDZI, KTÓRZY UNIĘ POPIERAJĄ.

    Martuś, kochanie, nie wrzeszcz tak, dobrze? To nieładnie tak publicznie
    wkrzykiwac swoje racje.
    To że Pan Głowania herbu "Prawdziwy Polak" sobie pokrzykuje ( w tle
    slychać też pobrzękiwanie szabelką) nie znaczy że to dobry przyklad do
    nasladowania.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2003-01-07 12:44:44
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "marta kiepska" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > SZKODA, ŻE PAN NIE WIE NIC O UNII I ULEGA PAN GŁUPIEMU GADANIU
    > NIEKOMPETENTNYCH POLITYKÓW!!! MOŻE PRZEDSTAWI PAN POWODY DLA KTÓRYCH NIE
    > CHCE PAN WEJŚCIA DO UNII?

    Proszę bardzo.Najważniejszy powód to taki że coniektórzy zwolennicy wejścia
    do unii ie znają netykiety i krzyczą pisząc dużymi literami.Mnie to od UE
    odstręcza;))

    Leszek

    GG 1631219
    "Psy szczekają, karawana jedzie dalej"

  • 7. Data: 2003-01-07 13:10:19
    Od: "marta kiepska" <l...@p...fm>

    dyskusyjnych napisał:IwqS9.1533$E...@n...swip.net...

  • 8. Data: 2003-01-07 13:29:41
    Od: a...@p...onet.pl

    "marta kiepska" wrote:
    > SZKODA, ŻE PAN NIE WIE NIC O UNII I ULEGA PAN GŁUPIEMU GADANIU
    > NIEKOMPETENTNYCH POLITYKÓW!!! MOŻE PRZEDSTAWI PAN POWODY DLA KTÓRYCH NIE
    > CHCE PAN WEJŚCIA DO UNII? PROSZĘ NIE OBRAŻAĆ LUDZI, KTÓRZY UNIĘ POPIERAJĄ.

    Wiele argumentow przeciw Unii mozna znalezc tutaj:
    http://www.naszawitryna.pl/index_europa_16.html

    Milej lektury,
    A.W.

  • 9. Data: 2003-01-07 16:49:30
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Pan Piotr Glownia" <Odrodzona-

    > Polaku najwyzszy czas na odwage. Powiedz NIE EU pijawce.
    > Nie pozwol, aby europejski pasozyt ssal nasza polska krew
    > miliardami dolarow rocznie.

    Hmmm... sam jestem na "nie", ale niektóre "apele" wywołują u mnie odruch
    wymiotny. Rzekłbym nawet, że to strona przeciwna (ta na "tak" dla UE)
    produkuje takie poczwarki, bo niestety co do czystej gry
    polityków-zwolenników UE złudzeń nie mam :-/.

    Aby nie było zupełnie off-topic, może ktoś z Jaśnie Oświeconych Zwolenników
    Wstąpienia Polski do Unii Europejskiej wyjaśnić mi jak się zmienią (i czy
    wogóle) procedury celne przy imporcie / eksporcie towarów do innych krajów
    Unii? Jak będzie wyglądała sprawa rozliczeń podatku VAT między
    przedsiębiorcami z Polski a z zagranicy?

    Podejrzewam, że poziom wiedzy UEnuzjastów nie wykracza poza "wiedzę" z
    propagandowych filmów p.Wołoszańskiego :-/.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 10. Data: 2003-01-07 16:54:11
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > Unii? Jak będzie wyglądała sprawa rozliczeń podatku VAT między
    > przedsiębiorcami z Polski a z zagranicy?

    Nie jestem Jaśnie Oświecony w tej sprawie ale zdaje się, że niedawno był
    na ten temat artykuł w Rzepie (chyba Dobra Firma).

    Pix