eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPokwitowanie za zatrzymane prawo jazdy - czy mozna prowadzic? › Re: Pokwitowanie za zatrzymane prawo jazdy - czy mozna prowadzic?
    From: "ahs" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pokwitowanie za zatrzymane prawo jazdy - czy mozna prowadzic?
    Date: Thu, 5 Feb 2004 21:18:20 +0100

    > Przeczytaj na jaki okres masz pokwitowanie. I co widzisz?
    > Nic, czyli kreska pozioma. Zgadza się?
    > Czyli pokwitowanie w ogóle nie zezwala na prowadzenie pojazdów a Twoja
    > ewentualna jazda będzie traktowana jako prowadzenie bez uprawnień.

    Dzieki, tego sie obawialem. Oczywiscie teoretycznie rozumiem, ze gdybym
    prowadzil bez prawka to w zasadzie moge jedynie dostac 500 PLN mandatu i
    tyle. Czy w gre wchodza jakies inne konsekwencje? Zaczynam sie liczyc z tym
    ryzykiem , bo w koncu jak mam zyc i pracowac bez prawa jazdy?

    Oczywiscie Prawo Jazdy jest mi niezbedne do pracy, wiec kombinuje, ze moge
    teoretycznie wystapic do sadu grodzkiego o zwrot prawa jazdy do czasu
    wydania orzeczenia argumentujac to wlasnie tym, ze jest mi niezbedne do
    pracy, ze jestem zywicielem rodziny etc. Tyle, ze rzeczony sad moze moja
    prosbe rozpatrywac dowolnie dlugo czyli pewnie tyle co 14 dni ktore ma na
    wydanie orzeczenia w sprawie zatrzymania prawa jazdy lub nie. Ktory to
    termin dodoatkowo pewnie sie wydluza do 30 dni w zwiazku z tym, ze taki jest
    termin na zwrot wynikow badania krwi. Mam racje? Czyli prawo jazdy
    najwczesniej otrzymam spowrotem za 7 dni (termin na przekazanie sprawy do
    sadu grodzkiego) + (30-7) dni na wyniki badania + 14 dni na orzeczenie :(.

    Swoja droga: w jaki sposob wynik drugiego badania + badanie krwi,kotre mam
    nadzieje wykaze duuuuzo mniej, moze prowadzic do wydania orzeczenia o
    zatrzymaniu prawa jazdy? Rozumiem ze orzeczenie to bedzie automatycznie na
    moja korzysc?

    Artur