    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pojazd uprzywilejowany - jak to zrozumieć?
    Date: Wed, 23 Jan 2008 20:07:28 +0100

    Dnia Wed, 23 Jan 2008 09:54:03 +0100, LukaszS napisał(a):

    Ja natomiast mam pytanie odnośnie tego, kto decyduje o tym, że pojazd
    uprzywilejowany:

    > 1) uczestniczy:
    > a) w akcji związanej z ratowaniem życia, zdrowia ludzkiego lub mienia albo
    > koniecznością zapewnienia bezpieczeństwa lub porządku publicznego

    Widuję w terenie transporty krwi, często zresztą przejeżdżają obok mojego
    okna - wszystko jasne, krew potrzebna, transportuje się ją najszybciej jak
    to tylko możliwe.

    Natomiast poddaję pod wątpliwość uzasadnione jechanie na sygnale tylko
    kierowcy karetki pogotowia. Odnoszę wrażenie, że karetki, szczególnie te
    prywatne z prywatnych klinik jeżdżą po mieście tylko na sygnale.
    Jak to sprawdzić, czy używanie sygnałów niebieskich jest uzasadnione i kto
    może to sprawdzić ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net