    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pogryzienie przez psa (porada)
    Date: Thu, 20 Nov 2003 07:34:12 +0800

    In article <bpgpjc$c6$1@news.lublin.pl>, Tomasz wrote:
    > Doradziłem znajomemu, żeby zrobił sobie obdukcję, co niezwłocznie uczynił
    > jednocześnie zgłaszając ten fakt na policję. Z obdukcji otrzymał ponad
    > siedem dni zwolnienia oraz zalecenie wykonania serii
    > zastrzyków ze względu na to, że wynik badania psa nie przesądzał
    > jednoznacznie o jego zdrowiu (wściekliźnie).

    Jeśli jest podejrzenie, że pies mógł być wściekły, to psa poddaje się
    10-cio dniowej obserwacji (albo na stałe u weterynarza, albo się
    doprowadza zwierzaka co jakiś czas). Jeśli był wściekły, to po tym okresie
    pies jest martwy pies. Jeśli nie był, to żyje. Chcesz powiedzieć, że nie
    dało się ustalić czy pies ten był martwy czy żywy?

    --
    Marcin